TikritPenukar jenis kering 600KVAApakah faktor yang mempengaruhi jangka hayat perkhidmatan

  • masa pelepasan:2022-08-21 23:58:19
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:603
  • Penerangan pantas:

    Tikrit,Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan len

Kandungan artikel

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

TikritApabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa, anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.

Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

BattaramullaPenyebar bunyi pengubah jenis kering

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling,TikritBerapa banyak pengubah kuasa 100 KVA, jalan, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, muatan boleh disambung.


TikritPenukar jenis kering 600KVAApakah faktor yang mempengaruhi jangka hayat perkhidmatan



Oleh itu dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

Dalam keadaan normal, minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa, jika perlu menggunakan minyak baru dari gred yang berbeza, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan, dan kemudian ujian campuran minyak patut dilakukan.

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

OK atau tidak?Kilang pengubah kuasa

Contohnya, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa


TikritPenukar jenis kering 600KVAApakah faktor yang mempengaruhi jangka hayat perkhidmatan



Bunyi dalam kes kegagalan fasa

Penjagaan peralatanoscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah,TikritPengubah bekalan, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .% dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

Menurut statistik, untuk menguasai kedudukan teknikal global utama, industri pengubah bergantung pada dua data kunci, volum komoditi dan aras tenaga. Sejak & ldquo; Rencana Lima Tahun ke-; Pada tahap awal, China telah menjadi negara yang kuat dalam produksi, penghasilan dan aplikasi pengubah jenis kering di seluruh dunia, tetapi ia bukan negara yang besar.

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

TikritApabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal and the transformer will turn to all normal operation.

TikritMaklumat produk lain
  • ShuozhouPaksi penerbangan tetap hidraulikIa diperbuat daripada apa

    ShuozhouPaksi penerbangan tetap hidraulikIa diperbuat daripada apa

  • ShuozhouPlatform penangkapan automatik aliran aluminumManfaat dan kesan positif strategi

    ShuozhouPlatform penangkapan automatik aliran aluminumManfaat dan kesan positif strategi

  • ShuozhouLif rumah.Mengenai pelbagai spesifikasi operasi

    ShuozhouLif rumah.Mengenai pelbagai spesifikasi operasi

  • XinyangBerapa banyak pengubah kotak 160Apa yang menyebabkan kerosakan perjalanan

    XinyangBerapa banyak pengubah kotak 160Apa yang menyebabkan kerosakan perjalanan

  • LimogesPlatform angkat hidraulik 3 tonHayat perkhidmatan

    LimogesPlatform angkat hidraulik 3 tonHayat perkhidmatan

  • LimogesJembatan naik hidraulik tetapPerubahan harga

    LimogesJembatan naik hidraulik tetapPerubahan harga

  • AnciPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftHarga jualan langsung

    AnciPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftHarga jualan langsung

  • AnciPlatform penangkapan gaya tahapPilih juga dengan teliti

    AnciPlatform penangkapan gaya tahapPilih juga dengan teliti

  • segera:Peringatan: Maklumat TikritPenukar jenis kering 600KVAApakah faktor yang mempengaruhi jangka hayat perkhidmatan memberi anda TikritPenukar jenis kering 600KVAApakah faktor yang mempengaruhi jangka hayat perkhidmatan oleh syarikat kami, perkhidmatan TikritPenukar jenis kering 600KVAApakah faktor yang mempengaruhi jangka hayat perkhidmatan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TikritPenukar jenis kering 600KVAApakah faktor yang mempengaruhi jangka hayat perkhidmatan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TikritPenukar jenis kering 600KVAApakah faktor yang mempengaruhi jangka hayat perkhidmatan. TikritPenukar jenis kering 600KVAApakah faktor yang mempengaruhi jangka hayat perkhidmatan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TikritPenukar jenis kering 600KVAApakah faktor yang mempengaruhi jangka hayat perkhidmatan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!